söndag 5 augusti 2012

På vägen hem från Karis

Har spenderat helgen i Västnyland när äldsta sonen jobbat där.

Träffade flera gamla bekanta som jag inte sett på sisådär 20 år säkert. Drack en hel del kaffe....min mage gillade de int så mycket men jag överlevde ;)

Hemresan var mindre trevlig. :(

Bilen jag körde hade en dålig acku o när jag stannade bilen o gick ut på en cigg....fläkten ännu på så var bilen utan ström efter ungefär 8 min. :(

Tur kunde mellis komma o hjälpa mej fast hon nästan kissa på sej av skratt....hennes första gång att hjälpa mej....så hon grät av lycka (läs gapflabbade så tårarna rann) i telefonen när jag förklarade min situation.

Nå vi e hemma o på vägen fick jag njuta av en Ford Mustang o en fin svart Porsche....den på bilden. Eller njuta o njuta....jag hörde när de susade förbi mej....eyecandy ;)

Nu har jag fått spagetti med pripelsås åt ungarna fixat o muffinsarna väntar i ugnen. Mmmmm.....en bra helg bakom o vardag imorgon igen.

Over and out från Nordsjö




Inga kommentarer: