lördag 12 januari 2013

Det blev en filmkväll

Idag har det då varit en normal sjukdag hemma förutom att jag fick en diagnos o nya mediciner.

Barnen fick sin efterlängtade ugnskorv med potatismos till middag o var nöjda.

Min äldsta bestämde sej för en krogkväll med vännerna så de blev en filmkväll med de yngre för mej o så avsluta jag lillis kväll med att läsa Bamsetidningen som kom idag med posten som kvällssaga :)

De yngre sover gott o jag stirrar stint på Sveriges Tv4 där det går Love in Manhattan filmen.

Allt är tyst omkring mej o det är skönt. Gråter gör jag pga filmen emellanåt för att filmen är så sorglig :'( men de är ju oftast om de handlar om cancer sjuka...eller hur?

Anyway en bra film att avsluta med på natten efter...Red dog filmen med barnen (snyft film även den) o Van Helsing med mannen.

Sov gott o njut av varje dag du får vakna <3

Inga kommentarer: