söndag 6 januari 2013

Krapuladag = ohälsosam mat!!

Jag råkade komma loss och gå ut på en flick kväll så där hux flux igår.
Roligt hade vi...o onyktra var vi och idag får vi stryk för det :(

Nå i min familj finns ju tre barn som alla är hungriga hela tiden och behöver ha rena kläder o lämnar efter sej en hel massa disk varje dag.

En krapulantisk mamma är ju inte så bra mamma så idag fick mina barn äta fiskpinnar o citronbitar med kokt potatis och ärter/minimorots blandning till. Jag hade även örtbatonger i ugnen åt dem. Det gick snabbt att koka ihop och barnen var nöjda men mitt inre gick nästan i bitar.

Men idag har vi i hela familjen ätit frukter i kvadrat. Apelsiner...äppel o bananer. Så vitaminer har vi fått i oss i alla fall :)

Så nu fortsätter jag att piggna till genom att tvätta femte maskinen tvätt o andra maskinen disk.

Men sängarna har jag inte hunnit bädda..eller golven dammsuga o julgranen får bo hos oss en vecka till tyvärr :(

Hoppas ni andra har en bättre o mer givande dag.

Over and out från Nordsjö!





Inga kommentarer: