söndag 13 januari 2013

Flunssig lillkille o Mamma Mu

Ikväll satt jag ner mej med min lillis för att titta på något som vi spart på vår digibx. Han valde Mamma Mu ch kråkan. Mamma Mu vill gunga, kråkan städar o målar ladn osv.

Vi skratta tillsammans o torkade snor mellan varven på Junior. Före han gick o lade sej gnällde han lite om sitt öra så vi får hoppas att han inte blir sjuk nu :\

Sedan blev det min tur framför tvn....Criminal minds....aaaaah....jeeeeees!!!

Där är en serie som håller en på tårna ;)

Sen blev det att byta kanal till Sveriges tv6 o Jason Statham film.

Två kvällar med filmer av olika slag känns som lyx för mej med en tv och fem!!! människor som vill titta på olika program...denna gång var jag lyckligt lottad ;D

Nu blir det då god natt bara jag haft hunden ut ännu en gång o så är det en ny dag imorgon igen :)

Night night...dont let the bedbuggs bite ;)

Inga kommentarer: