onsdag 9 januari 2013

Sjukhusbesök

Idag var jag med om både labb besök och sjukhusbesök.

Labben gick bra och ganska fort mot vad det brukar vara :)

På sjukhuset fick jag utskällning för att min hälsovårdsläkare skickat mej dit och en spruta fylld av värkmedicin så nu ligger jag här och flyger bland molnen men ha ha ha fick läkaren sej för värken är kvar. Känns som ett stort sår i magen som är lite bortdomnat just nu.

Så vad är fel med mej?

Ingen aning o int verkar läkarna veta det heller :(

Så mysteriet fortsätter o jag ploppar tabletter här mellan varven.

Det enda jag vill är att få gå på jobb.....NUUUUU!!!

Nå nåt att glädjas av är att två av mina goda vänner gått o gift sej idag!!

Grattis...Grattis!! Hoppas er dag har varit ljuvlig! <3

Nu ska jag försöka få John Blund att besöka mej!

Over and out!

Inga kommentarer: