söndag 17 maj 2015

En dag i karis

Idag åkte vi ner till karis o gratulerade min moster som gifte sej på fredagen.

Dixi hennes hund var så glad o nöjd att Jonathan kom med för hon blev smekt av lillkillen till 100%.

God mat o kaffe med kaka blev vi bjudna på. Firandet sköttes i uppvärmda tält. Mysigt o roligt.

Jonathan var i sjunde himlen när Kim lät honom köra en liten cross moped av o an uppför en backe.

Lillis fick sina försenade födispresenter från morfar o min morbror o moster. En nöjd kille fick jag med mej hem ikväll.

Nu har jag spenderat runt två timmar på min pappas gåva o min rygg är så sjuk av att sitta på golvet o bygga ihop bara den ena lastbilen än men vi kom överens att traktorn byggs imorgon.

Nu godnatt o imorgon barnkalas på Megazone.

Over and out o tack till Ragni för en rolig fest.

Inga kommentarer: