tisdag 19 maj 2015

Jippiiiii

Idag blev jag förälskad åter en gång. Denna gång i Dolce gusto hihi

Jag fick äntligen hem en kaffekokare i min smak. Yes!!

Nu kommer mina arbetsdagar att börja med ett leende haha

Jag drack två olika kaffe idag o sedan gick jag på en länk som var lite på 4km med min dotter.

Det underliga är att även om jag varit snart i 1.5 månad borta från gymmet o tagit det lugnt så är min kropp trött än efter alla sjukdomar.

Jag ska börja på nytt i gymmet nu o prova mej fram men bara att gå på länk gör att jag börjar hosta så kan nog inte räkna med att börja där jag slutade i gymmet i slutet av april. Lite ledsamt att det gick såhär när jag så bra kommit igång men nu vet jag vad jag klarar av så de är bara att börja försiktigt.

En annan sak som snart börjar är utejumppan i Rastböle camping varje onsdag från 3.6. Dit ska jag gå bara det passar med mina arbetsturer. Ska bli så roligt. Tänker ta dottern med mej fast det vet hon inte än om.

Nu säger jag godnatt till er alla. Imorgon mulleskog för mej på jobbet så önskar solsken eller åtminstone torrt väder.

Over and out!

Inga kommentarer: