måndag 18 maj 2015

Måååååndaaaaaag

Idag har det gått vilt till. Det blev en lång arbetsdag för det första. Regnkläder på...regnkläder av på morgonen o samma rumba på eftermiddagen. URK!!!

Äntligen hem efter en snabb butiksrunda i Lidl.

Hemmer ser ut som Jerusalems förstörelse. Dubbel URK!!

Tvätten på!

Diskmaskinen tömmas o fyllas o på!!!

Plocka upp saker från golven o samla in smutsiga kläder från 3 rum.

Nu blev det dags för boendekommittens ärenden.

Skriv ut 16 st av boendestämma protokoll. Jep!

Skriv ut 16 st av nya boendekommittens infolappar. Jep!!!

Skriv ut 16 st av förra protokollet. Jep!!!

Skriv ut 16 st av nya protokollet. Jep!!!

Nu gå till alla 16 trappor o häng upp all info på alla anslagstavlor. Jep!!!

O sen tog jag en tobak o sket i regnet som öste ner för jag var dyblöt redan av springandet mellan alla trappor.

Och vad märker jag? Jo att tiden runnit iväg o nu ork jag eller hinner jag inte till gymmet. Nu svär jag @#$&@#$&!!!!!

In igen o ny tvättmaskin på o ny diskmaskin på.

Åååh vad jag älskar mitt liv just nu!!!

Over and out!!

Inga kommentarer: