lördag 23 maj 2015

Fredagen försvann o Lördagen kom

Hur många gånger som jag sku blogga idag men dit försvann den fredagen o här kom lördagen smygande.

Tidigt ska jag upp på morgonen för dottern ska köras till stafettkarnevalen. Tre gånger har jag somnat på soffan redan ikväll men ändå är jag vaken o ut på en tobak just nu.

Kanske jag efter detta får sömn så att jag orkar upp tidigt med dottern? Jag tror att min orolighet i kroppen har o göra med att jag är olycklig o behöver komma ut men om jag vill det så måste jag orka med bråket efteråt vilket jag inte gör så jag är olycklig hemma istället o sover dåligt. Förenklar vardagen för mej.

Jag har tittat på mina inbandningar på ElisaViihde ikväll och nu finns det inget kvar att titta på mera så det blir godnatt önskningar till er alla o hoppas på en fin dag imorgon.

Over and out folks!!!

Inga kommentarer: