måndag 13 juli 2015

Dagen före

Dagen före lönedags....vilken pina!!!

Alla väntar vi på lönedagen eller hur?

Denna gång väntar jag som en galning fast jag vet att jag betalat skatt som en idiot igen en gång pga min semesterpeng. Blääää!!

Detta år är ett viktigt år för vi har planerat resa till Kolmården o Gröna Lund i Sverige med de yngre två.

Dottern måste ha en ny dator till skolstarten på Tölö gymnasiet.

Och i slutet av semestern har vi planerat en London resa med dottern på två dagar. Pengarna behövs mer i år än förut.

Imorgon kommer de äntligen. Hur vi har väntat. Hoppas vi lyckas med allt vi planerat o att staten är nöjd över all skatt jag betalat...grrrr.

Idag ska vi bara vara o imorgon börjar vi leva tillika vi firar äldsta sonens 21 årsdag.

Ja o på onsdag ska vi o titta på Raseborgs teaterns uppsättning av Emil i Lönneberga med de yngre. Väntar sååå!!!

Ha en skön måndag allihopa.

Inga kommentarer: