söndag 5 juli 2015

Mycket slö

Idag har jag tagit rekord på slöhet.

Tvättmaskinen har snurrat o dammsugit har jag gjort en gång men absolut inget annat.

Äldsta sonen har varit borta sedan fredagen på Regattan i Hangö o utan telefon är han igen. Grrrrr!!!

Dottern var o jobba idag. Barnvaktsjobb.

Yngsta sonen var till parken en liten stund o sen var vi två ut o äta burgare idag.

Kusinen hämtade vi hit idag så de två var till simhallen ett varv o sedan blev de filmkväll. Alvin o gänget tittar de på nu.

Strax ska jag färga dotterns hår o sedan försöka komma i säng.

Det är bara 5 arbetsdagar kvar till semestern nu vilket är skönt för jag börjar vara trött i kropp o själ märker jag.

Sedan blir det väl 4 veckor av stressande så vi hinner göra allt som ska göras före jag ska på jobb igen. Särkänniemi...Raseborgs teater...båtresa osv.

Men nu fortsätter mitt slöande o sen blir jag energisk imorgon igen.

Inga kommentarer: