fredag 17 juli 2015

Dålig vän

Jag är en otroligt dålig o äcklig vän.

Igår åkte jag med Junior till en mycket god o nära vän i Esbo. Jag köpte henne gula rosor på vägen för att jag håller henne som min kära vän. Jag kom äntligen ihåg att köpa glass till lill peinsen också...Men...MEN....jag hade glömt bort att gratta henne på hennes födelsedag 😩. (Som var för två veckor sedan för helvete)

Hur jävla elak kan man vara? Jag pratade om att hon ska grattas med min dotter veckan före födelsedagen o sedan glömmer jag bort den. Helvete ändå!!

Jag mår riktigt dåligt eller jag skäms över mej själv!!

Hur fan kan man glömma ens bästa väns födelsedag? Fyfan vilken äcklig vän jag är!

Jag har bara väntat på semestern min o blockerat allt annat från min hjärna. Ingen bra vän alls!!


Inga kommentarer: