torsdag 2 juli 2015

En varm arbetsdag

Idag var det sommarvärme i Helsingfors. Äntligen!!

Jag har varit ute med barnen på dagiset tre gånger idag och när jag kom hem gick jag ut igen för att skotta lite mylla till gårdens blombänkar. Det blev 13 skottkärror fyllda till bredden med mylla men fint blev det. Armarna ropar hosianna och händerna är fulla med vattenblåsor men åtminstone har jag gjort något bra idag hahahaha.

En människa med den hud jag har och med en lysande sol mestadelen av dagen så betyder det ju att jag ser ut som en kräfta just nu. Hoppas bara att jag får lite sovet inatt o att huden inte hettar för mycket.

Imorgon är det fredag o det betyder att det bara är fem morgon att vakna tidigt mer o sedan börjar semestern. Jeeeeees!!

Ha en skön kväll gott folk!

Kokt kräfta hahaha.

Allt det röda är fyllt med små och stora vattenblåsor.

Inga kommentarer: