fredag 3 juli 2015

Fredag!

Kroppen är trött! Hooooosiannaaaaaa! 

Rolig dag på jobbet med mellanmålet ute, barnen målade ute på staketen på papper och många skratt med nya kollegor. Vi var alla trötta efter jobbveckan och värmen men roligt var det i alla fall.

Mina två yngre var till Kallviks strand idag o njöt av sommar dagen o jag har fortsatt med gårds arbetet med grannen där vi bor. 

Kroppen är trött! Därför ropar det Hosianna! :-)

Nu sitter jag på balkongen o försöker hålla mej vaken, vet inte varför men vill inte somna än för det är ju fredag.

Min äldsta är i Hangö på Regattan med sina vänner o den yngsta tittar på en barnfilm på Elisa Viihde under tiden den mellersta sjunger i köket till Youtube videon.

Hur kan man ens tänka på att lägga sej när det för en gångs skull är lugnt här hemma?

Ögonen går i kors men jag vägrar ge upp!

Alla ni som var på cruising idag i Helsingfors eller som är ut o festar ska ha en riktigt rolig kväll. Ni andra som är hemma såsom jag njut o må gott!

Over and out!

Inga kommentarer: