tisdag 21 december 2010

Bästa arbetskamrater....ever!!!

Jag hade planerat att bjuda mina arbetskollegor på kakor till kaffet idag för att jag blivit färdig närvårdare.

När jag plockat fram kakorna, kokat kaffet och te så kommer en hel del av arbetskamraterna in i personalens kafferum o vad händer???? Jo jag får en gåva. Nominations armband 2 stycken. Det som jag har planerat att köpa åt mej i 1½ år ungefär. Gud vad snälla arbetskamrater jag har!!!!!

Tack till Rastis gänget för den fina gåvan. I löööööööv you all!

Nu är jag då redo för dimissionen i Prakticum imorgon. Mössan väntar där redan o nya kläder är köpta idag. Frissa imorgon kl. 9 och humöret på topp.....vad mer kan man begära? INGET!!!!

Jag lever i ruset av att skolan äntligen är över och jag tar ett steg in i en normal vardag utan distansuppgifter o sömnlösa nätter. I am still alive!!!! A wonder has happend!!!

Ha en skön kväll allihopa!!!!

Inga kommentarer: