lördag 25 december 2010

Juldagen 2010

Nu har då julgubben hälsat på oss lite så där osynligt igår kväll efter att vi tänt jul ljusen ute på balkong och nere vid trappan.

Alla år går han på det den lilla gossen min. <3

Alla paketen är öppnade och det gick lite för fort i år så jag hann inte med riktigt vem som gett vad men jag tackar er alla som gav paket till mej eller mina barn.

idag har vi då spelat en hel del spel och lekt med en hel del leksaker och legon och ja sen har jag ju ätit choklad och annan godis med ungarna. Det hör liksom lite till i vår familj att man äter godis hela julen igenom. I år med när jag fick så många paket av gröna kulorna....och det är ju bara jag som äter dem :/

Jag är grön som hulken före alla paketen är toma. ;)

Nu snart ska vi köra iväg till Lisa och ha en trevlig juldags kväll med ungarna och Robin väljer att gå till gymmet istället för att annars kan han ju bli fet av julmaten. Han äter ju inte godis utan plockar i sig ca 3 kg av mandariner istället. Han är så duktig min 16 åring....sku jag bara ha samma ryggrad som honom :S

Nåja nu ska jag samla ihop mitt gäng och se till att alla är påklädda och sen drar vi iväg på en liten utfärd till Lisa.

Puss och kram på er alla!!!

Inga kommentarer: