söndag 5 december 2010

Lunch a´la jag :)

Idag hade jag min lillebror på besök med sin flickvän. Jag bjöd på lunch och kaffe. Det blev ost pasta med ugnskorv och köttbullar. Till kaffet bjöd jag på ugns varm bulle. Allt blev lyckat och de gick hem mätta och belåtna.

Och jag fick mej en trevlig stund med min lillbrorsa och Cindy. De e så skönt med besökare när jag annars sitter så ensam hemma hela tiden.

Hoppas de skulle komma lite oftare på besök mina kära syskon....men de har ju sina liv i Karis nuförtiden båda två. Så jag njuter av de stunder jag får nu och då.

Vädret var även så perfekt idag så jag har haft Rex ut på länk 2 gånger idag. Hunden har njutit och jag med så in i tusan. Skönt ibland att få tömma hjärnan på alla spöken.

Imorgon blir det pulkka backen med ungarna och Lisa o hennes son. Undrar om jag sku ha en termos hemma till lite varm kakao till backen???? Nå annars får det blli något annat.

Nu lite tv och sen en hel massa snarkningar....Nati nati!!!

Inga kommentarer: