lördag 11 december 2010

LÖRDAG.......!

Det blev en sen frukost för hela familjen idag. Skönt ibland faktiskt!

Robin skötte om att Rex fick sin morgonpromenad fast den också blev sen....förlåt Rex. Familjen är lite trött just nu :(

Igår kväll bakade jag med Jonathan och Rebecca jultårtor och idag ska det bli pepparkakor.

Ute snöar det vågrätt just nu och det är varmt och skönt inomhus....men jag måste ut till butiken snart....men sen kommer jag snabbt in igen. Vi har en otroligt vit vinter på kommande ser det ut som.....och det gör mej lycklig.....julen ska vara vit och ren för barnens skull. Det är der enda jag kommer ihåg från egen barndom....vit vinter var huippu men regnig och svart var deprimerande.

Som vanligt är jag lite sent ute med mina julklappar men jag ska nog och handla dem nu på helgen och sen under veckan än. JAg har några färdig handlade redan men finns några kära kvar som behöver få några paket än.

Nu önskar jag er alla en skön lördag och njut ett dera inomhus i värmen eller ute i snöyran.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer: