lördag 4 december 2010

Dagens projekt!

Idag bar det av mot Karis för att träffa mina kära syskon och systers barn. Vädret var uselt men det var enda chansen att träffa dem.

Jag hade saknat dem märkte jag....saknar nog min pappa också men kan bara inte förstå honom och hans tänkande. :(

Det snöade så in i norden när vi kom till Karis med Jonathan....vi såg ju knappt vart vi gick. Det var lite skrämmande vad stora flingorna kan bli. Men vackert var det.....som ett riktigt vitt vinterland. <3

Pamelas två småttingar var så gulliga och jag kan bara inte få nog av mini-jesse....NIKLAS....han är bara för goder.

Och som pricken på i-et så bestämde sej Jens att han och Cindy kommer till Helsingfors och handla imorgon så jag får träffa dem igen. Jippiiii!!!!

Jens har hittat en så gullig och snäll flickvän åt sej....jag gillar henne skarpt!

Nu ska jag titta på tv en liten stund och sen blir det sov dags igen en gång!

Nati nati till er alla!!!!


Första sidan - Raseborg

Inga kommentarer: