fredag 4 mars 2011

Blir jag en drogmissbrukare snart?????

Idag tog jag då mej i nacken o ringde till farbror doktorn.....fick tid till kl. 10.45. Svensk läkare o otroligt rolig o verkade ju vara intresserad av min hälsa o skickade mej på labb prover.

Resultatet blev 14 rör blod och 5 rör med avföringsprov. Ho ho ho!!!!

Nu ska jag vänta 1 vecka och sen kanske vi blir lite klokare på vad som är fel med mej. Ska jag månne efter 5 år äntligen få känna mej frisk....kunna gå ut på restaurang o i shoppingcenter utan att leta efter toaletten först eller behöva plocka i mej värkpiller.

Det sku ju vara som i paradiset det!!! Kanske för mycket begärt så här tidigt....får nu bara vänta o se tiden ann.

Men nu har jag nya piller att plocka i mej o de är starkare än vad Panacoden var så de är lite POWER i dem. Jag kan gå omkring utan värk för en stund i alla fall men magen är inte så glad över dem :o(

Men allt kan ju inte vara bra hela tiden!!!!!

Nu ska jag titta på Garfield med Jonathan och njuta av hans skratt....vilket klingar så härligt....rakt från hjärtat! Ibland undrar jag om det är sant att jag har en så härlig liten kille i mitt liv.....fast jag gnäller ofta om trötthet och bråkiga barn så är jag ändå otroligt lyckligt lottad över att ha 3 levande o någorlunda friska barn i mitt liv.

Får väl bara tacka de övre makterna för att jag har dem....fast det kan vara jobbiga stunder ibland när jag inte är helt i skick själv o ska ta hand om dem ensam utan någon annan.....men det är då jag blir en drogmissbrukare....hi hi....för utan värkpiller så sku jag inte orka göra något med mina barn just nu.

Puss och kram från hela familjen W-H

Inga kommentarer: