lördag 5 mars 2011

Idag har varit en bra och en dålig dag!

Man kan faktiskt ha både en bra och en dålig dag.....tro mej!!!!

Jag åkte med barnen och hunden ner till min syster, bror och moster. Vägen ner var inte så farlig för jag hade fyllt mej med alla sortens piller så värken var helt ok.

Jag hälsade på syster min o hennes barn o tog hunden till min mosters o springa liten stund.....började känns värken komma tillbaka ordentligt nu. Hade inte chansen att ta några piller när jag står på en stor vit åker o har ingen människa nära mej som kunde hjälpa mej.

Åkte iväg med hunden till min syster och fick ett vitt häääääääärligt piller i mig.....men det tog inte bort all min värk men bedövade hälften av värken så jag klarade mej i ungefär 2 timmar när det sedan började dunka i huvudett och mina leder blev stela o sjuka. Varför ska detta hända mej?????

Vi förflytta oss till min bror vid detta tillfälle o jag fick i mej en kaffekopp och kunde bjuda på lite bulla åt alla.

Försökte spendera så mycket tid jag kunde med systers sonen och dottern men min värk började bli svår att utstå....jag försökte visa ett glatt ansikte fast jag bara ville gråta....men jag vill vaara med mina syskon o deras familjer. Så sällan vi ses nuförtiden.

När vi äntligen kom iväg hemåt så var det många tårar som föll för mina händer värkte och var som prinskorvar.....mitt huvud var sprickfärdigt och det började komma stjärnor framför mina ögon.....bara jag sku komma hem nu reda......när jag äntligen kom hem tog jag några starka piller och nu är jag så trött så jag sku kunna sova.....men min äldsta son är på någon väns fest och jag vågar inte somna före jag vet att han är hel hemma igen.

Så jo min dag var en bra dag när jag fick träffa familjemedlemmarna men en dålig för det är svårt med så mycket värk i kroppen.

Jag hoppas att jag inte förstörde mina syskons dag med ett inte helt ok humör.....det är värken som gör det o mina magproblem. Snart inom en kort framtid ska jag väl bli frisk igen!

Jag har lärt mej läxan om att inte vänta för länge med att söka medicinsk hjälp.....det gör ju bara saken sååååå mycket sämre....o man mår så dåligt för egen dumhet!!!!

Nu godnatt alla i när och fjärran!!! <3

Inga kommentarer: