torsdag 10 mars 2011

Sjukledigheten fortsätter än....

Ja då var det igen en dag med sjukledighet....bläääää.....jag vet att jag inte sku kunna vara på jobbet just nu för jag mår så dåligt men att vara hemma utan sina barn är inte något trevligt....men jag vet att Jonathan har det bättre på dagis om dagarna för jag kan inte ge honom det han behöver när jag bara sover o sover i ett kör.

Jag får ta igen det sen när jag blir frisk igen.

Imorgon kommer min kära syster på besök så jag måste hålla tillbaka lite med medicinerna för att kunna sälskapa med henne o hennes barn lte när hon kommer. Jonathan längtar o väntar så på sin kusin. Han har bestämt sej för att moster ska hämta honom från dagis imorgon. Få se om det passar Pamela.

Nu ska jag vila ett tag igen....så ha ni alla en bra dag o må gott!!!

Inga kommentarer: