fredag 18 mars 2011

Tar detta aldrig slut????

Det rinner tårar ner längs min kind o jag undrar ska jag aldrig bli frisk mer???

Idag fick jag en vecka till sjukledighet. Det har gått 2 veckor nu o ingenting har läkaren kommit fram till. Med en akutremiss till Mejlans sjukhus kom svaret att de har tid åt mej till tjocktarms TT den 18.5. 2 månader får jag än vänta före de börjar hända nåt!!!!!!! Två fucking months!!!!!! Vad betyder akutremiss månne???

Nu vet jag att jag tas inte på allvar.....läkaren har gett upp.....han skrev en vecka till sjukledigt men la mej på en immodium kur som ska tas så länge det behövs.....m a o hela tiden....Jag orkar inte mera med detta!!!!

Hur länge måste man gå omkring sjuk före man tas på allvar????

Den som vet svaret på den frågan får gärna ta kontakt med mej o berätta det!!!!

JAg orkar inte mera.....jag har inget liv mera.....jag vill jobba igen....jag vill vara en mamma igen.....jag vill leva igen normalt!!!!

Det är ingen bra dag idag alls.

:´(

Inga kommentarer: