torsdag 3 mars 2011

Nu har jag gjort vad jag lovat....bara en sak kvar imorgon att göra! :o(

Då har jag idag anmält min dotter till sommarlägret som hon vill gå på före midsommaren. Hon har så väntat på att jag ska göra de o nu har jag gjort de. Hoppas hon blir antagen bara. Det brukar vara så många som vill dit. Kvarnudden är ju ett så populärt läger varje år.

Nu har jag bara en sak kvar som bör göras imorgon o de är att ringa till min egna läkaren och fixa mej själv i skick.

Huvudvärken tar kål på mej och mitt jobb blir inte bra gjort just nu. Klara inte av ljudnivän på jobbet när huvud är sprickfärdigt. :o(

Så om mitt huvud värker imorgon på morgonen så har jag lovat ringa till min läkare och begöra efter hjälp till både min huvudvärk, svullna o sjuka leder o mitt magproblem.

Nu har jag skrivit det hit så då kan jag inte backa ut mer. :oS

Nu ska jag till sängs o försöka få lite sömn men jag vill önska er alla en riktigt god natts sömn och en skön fredag imorgon.

Kramar från mej :o)

Inga kommentarer: