tisdag 1 mars 2011

Livet ler.....NOT!!!! :o(

Nu har jag vankat omkring med huvudvärk sedan lördagen. Jag plockar i mej olika storlekar o färger på piller men inget verkar fungera just nu. Jag ser stjärnor efter arbetsdagen o är helt skakis genom att ha ansträngt mej med huvudet dunkande hela dagen. Snart orkar jag inte!!! HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!

Fast allt känns så skit just nu så hade jag i alla fall en härlig kväll med en utomordentlig middag hos Lisa ikväll. De två yngsta trivdes bra o är lyckliga efter att ha fått träffa Lisa och Amos igen. Tack Lisa för en härlig kväll! <3

Nu ska jag ta lite friskluft och säkert även röka en cigarett....jag vet att det inte är bra för mej och att jag syndar än men det är det som behövs när jag är nere eller trött.

Ha en riktigt skön kväll allihopa!

Inga kommentarer: