fredag 5 augusti 2011

Hälsocentrals läkare :(

Jag har suttit i telefonen idag och försökt få tag i min hälsovårdsläkare igen en gång. Men efter att jag suttit i över 40 minuter o inte kommit fram gav jag upp hoppet och lät mej själv tro att även om det tar sjukt att andas och att hosta så är jag frisk före arbetsdagen på måndagen.

Man ska ju tro så blir allt bra igen....eller hur?!? :/

Jag har min kur på Zithromax kvar att ta än så inte kan de väl vara något farligt då, eller hur?!?

Det är fint väder ute idag igen och jag har båda de yngre barnen hemma med mej.....vilket ju inte gör att dagen känns så solig o härlig mera.

De slåss i tid och otid. De slänger saker på varann och gör mej helt totalt kaputt :( De har nästan 7 är emellan varann men de går på varann som tokar.....hur orkar de? Tur så börjar skolan snart och dagisvärlden igen så att de kanske har sin energi bortflugen till kvällarna.....detta var ett önsketänkande :)

Nu ska jag ta mej ut på balkongsoffan med en bok o försöka njuta mitt i oljudet och låta min tro om att jag blir frisk göra mej frisk.

Jag har funderat på lite förändringar i mitt liv och min blogg. Jag tror att jag ska börja baka igen som förr och lägga upp det på min blogg. En bra idé? Vet inte men i alla fall sku inte min vardag vara så tråkig då mer.....jag har ju inte råd med någon hobby just nu så det skulle ju kunna vara min hobby.... :)

Vem som ska få äta allt mitt bakverk???? Barn, vänner, grannar, arbetskamrater osv. Kanske jag blir omtyckt bland grannskapet då ;)

Ha en skön dag allihopa!!!!!

Inga kommentarer: