söndag 7 augusti 2011

Idag var en sämre dag

Jag vaknade mycket trött och mycket senare än vanligt....hela natten hade jag hostat och varit uppe o druckit vatten för att lugna hostandet :(

Jag har varit hemma sedan onsdagen och endast rört mej ute med Rex på korta länkar så jag tänkte att idag ska vi åtminstone ut o röra på oss lite så att jag fått lite friskluft i min näsa före jag ska på jobb imorgon. Jag var trött som tusan och nös o hostade i ett kör men jag orkade inte sitta hemma mera o de orkade inte Jonte heller.

Vi vandrade iväg till Lisa med en kaffetermos. Till lisa tar det ungefär 15 minuter att gå i vardagliga fall. Idag tog det över 30 minuter :0

Vi kom fram o jag var som en död katt...orkade på riktigt ingenting o tänkte redan börja gå hem tillbaka när pojkarna började leka för jag visste inte om jag sku orka vara social.

Nå vi vär där i några timmar o vägen hem var ett rent HELVETE. Förlåt mina fula ord men min kropp var helt slut o jag hostade hela tiden. Mina ben vägde flere ton!!! :(

När jag äntligen kom hem måste jag lägga mej en stund på balkongsoffan för det kändes som jag itne kunde andas ordentligt mera.

JAg fick ju kur av läkaren på onsdagen som var slut på lördagen och jag är i lika dåligt skick än...hur e detta möjligt?????

JAg har lovat mej på jobb imorgon till 8.50 och jag vet int hur jag ska orka jobba och vara allert i nästan 8 h... :/

Vad är detta för flunssa på riktigt som jag fått sådär mitt i allt????

Så här trött har jag nog aldrig varit tidigare....det är skrämmande!!!

Nu ska jag lägga mej en stund igen!

Ha en god kväll och en god natt!!!!

Inga kommentarer: