torsdag 25 augusti 2011

Ingen bättre dag idag inte!!!!

Min sons ögon kan inte öppnas än heller utan hjälp. Det värker i hans opererade öga och det andra ögat är för torrt för att kunna öppnas.

Vi fick av läkaren idag antibiotika salva som ska smetas vid ögonfransarna nu tre ggr om dagen tills ögat öppnas o sen efter det ska han börja få salvan till natten och 3 ggr ögondroppar om dagen för att hålla fuktigheten i ögat på det normala.

Jag känner mej som en hemsk mamma som måste fortsätta pina honom efter hans ingrepp men vad kan jag göra? Han gråter o gråter o jag vill också gråta ibland :(

Men att gråta har jag inte rätt till just nu utan jag får skaka av mej känslan o ta hand om min son så gott jag kan o hoppas på att jag gör allt rätt o så bra som möjligt.

Svårt är det ju....han är ju bara 5 år och förstår ju inte varför hans ögon inte går att öppna. :(

Tur så får man ge kärlek och kramar så mycket man kan o lite till även under sådana här tider :)

over and out!!!! Nu ska jag fortsätta sköta om lillkillen o sen o sova för imorgon är det jobb för mej igen o han stannar hemma med sin far.....scary.....men nog ska det väl gå!

Inga kommentarer: