onsdag 24 augusti 2011

Idag var den stora dagen!

Idag var jag in till sjukhuset med Jonathan och hans vänstra öga blev opererat.

DET VAR SCARY!!!!!

Jag grät i flere etapper när jag var ensam o när han blev nersövd....otäck känsla när ens barn faller ihop i ens famn :(

Nu är vi i alla fall hemma efter väldigt många timmar på sjukhuset....pjuh!

Han kan inte använda något av sina ögon för att hans ögon inte kan jobba en var för sej just nu när det ena ögats muskler har spänts o lösts upp så det andra ögat vet inte vad som hänt.

Han är liksom blind nu idag då när han inte får något öga upp alls :(

JAg bär honom från plats till plats o vi gosar o kramas i ett kör för han frågar hela tiden om jag kan hålla om honom så att han vet var jag finns.

Mitt lillgulle.....jag älskar honom så <3

Imorgon kl.9 till läkaren igen på efterkontroll nummer 1!!!!!!

Inga kommentarer: