fredag 21 september 2012

Avslutning av min sjukledighet :(

Idag är min sista sjukledighetsdag o själv känner jag mej mycket bättre än vad jag var i början av veckan. Jag behöver inte några power naps längre och huvudvärken har börjat ge med sej.

Men idag var det då min mormors tur att få hjälp.
Hon hamnade åka in med ambulans till läkaren och jag fick nyligen höra av min moster att mommo blev intagen på bäddavdelningen.

Få se vad framtiden för med sej....hon var i otroligt krassligt skick när hon åkte iväg. :(

Nå vi ska åka och hälsa på henne före vi åker tillbaka hemåt igen ikväll. Hon behöver allas närvaro nu för hon tror att vi inte bryr oss mer.
:/

Men vi bryr oss....mycket....och därför måste man ibland göra sånt som inte känns bra om det gör henne lite piggare......



Inga kommentarer: