lördag 1 september 2012

Dagens saldo!!!

Idag har jag då orkat lite mer igen.

1. Apoteket
2. Matbutiken
3. Tukku
4. Hjälpt en vän med födiskort
5. Tvättat kläder
6. Diskat 4 diskmaskiner före kl 17
7. Kokat spagetti o pripelsås
8. Lagat makaroniköttgrönsaks låda
9. Fixat hemgjorda hamburgare
10. Fixat hemgjord köttbulls sås

Tycker att jag gjort tillräckligt men ändå finna det smutsiga kläder...mera disk....hundhår o damm längs med golven....men nu sku jag inte orka mer idag....medicinen börjar ta mina krafter just nu :(

Nu går jag på balkongen och drar några bloss först och sen hoppar jag in i duschen och fräschar upp mej lite.

Imorgon kommer ju en ny dag och då fortsätter jag med hemsysslorna....för de försvinner ju ingenstans ändå.

Ha en skön lördag i regnet!!!




Inga kommentarer: