söndag 2 september 2012

Gårdagens kökstalko

Igår bodde jag i köket mitt halva dagen. Men slutresultaten var goda.

Idag har magarna kunnat mättas utan att jag behövt lyfta ett finger ;)

Men men för en stund sedan fick jag syn på en mjölk som datumet gått slut så ikväll blir det plättar till mina gullungar då....de vet bara inte om det än....väntar på minerna när de märker att de får till kvällsmål plättar och sylt ;)

Deras andra favorit efter våfflor som ALLTID står på första plats för mina yngsta :D

Nu en lugn stund före jag börjar fica plättsmeten och steka tiotalssmå plättar.

Önskar er alla en riktigt skön söndagkväll....jag mr själv bättre och tror bestämt att antibiotikakuren gör ett under och attmin vardag blir soligare för varje dag som går bort från flunssan ;D

Over and out från soliga Nordsjö

Inga kommentarer: