tisdag 18 september 2012

Inte så pigg en idag

Jag har försökt titta på G.I Joes filmen sedan igår men än har jag inte sett filmen i helhet. :(

Jag somnar varje gång....jiiiiises hur jag sover nu ändå.

Vaknade med feber o huvudvärk idag än men bomullskänslan är inte lika stark mer inne i huvudet o det är ju tur.

Kanske Doximycinen gett verkan redan. Hoppas det i alla fall.

Mina öron är lite störande idag men dom kollades ju igår o där var ingenting. Säkert någon reaktion av medicinen åter en gång :/

Nå jag vilar o vilar o stannar inomhus såsom herr doktor bad mej göra.

Tur att jag har tonåringar som klarar sej själva men som kan hjälpa till med lillisen också.

Nu ska jag prova på att ligga på soffan o titta på filmen till slut äntligen....så håll tummarna för att jag klarar det denna gång ;)

Over and out!!!!


Inga kommentarer: