söndag 9 september 2012

Festen är över

Igår höll jag min 40 års fest med släktingar, vänner och arbetskollegor.

Jag bjöd på indisk mat, olika sallader och batongbröd till mat. Till efterrätt blev det gräddtårta, äppelpaj och kex.

Drycker fanns det av olika sorter....viner....öl...cider.....long drink och olika kolsyredrycker.

Fast jag ska inte glömma att vi börja med champagnen först förstås!

Sedan togs det fram alkoholen. Jag bjöd på en bål med finlandia vodka, sprite och apelsinjuice....blev lyckad blandning faktiskt :)

Vi hade roligt och jag ska lägga upp fotona på datorn om en tid och sedan får ni se några här också.

Jag fick en hel del presenter och vill tacka er alla för en lyckad fest!!!! <3

Nu idag har jag ingen "hang-over" men är invalid av ett dåligt val av skor och för mycket gående och dansande :/

Nu idag har jag spenderat dagen hemma med barnen och gjort absolut ingenting utan bara vilat....vilat och vilat ;)

Over and out from Vuosaari!!!!

Inga kommentarer: