onsdag 19 september 2012

Min dotter....den nya kocken :)

Jag kan inte hålla mej utan måste få berätta om min dotter.

Hon har börjat i högstadiet och fått ett nytt ämne....hussa!!!

Hon har alltid varit intresserad av att lära sig baka och koka mat men då oftast bredvid mej. Men nu har vi kommit in i en ny era i vårt hushåll ;)

Hon har hemuppgifter från skolan ss att diska....baka scones osv. Men igår såg hon även till att jag åt en gång varm mat med sallad till.

Hennes äldre bror hade inhandlat maten men hon tillredde den vilket jag tror att han inte ens sku kunna göra.

De var en enkel maträtt men tanken är ju det som räknas eller hur? Jag fick äta stekt pyttipanna med god sallad :)

Få se vad hon hittar på idag ;)

Nu ska jag pina mej att titta på diktaattori filmen med P :/

Jag hatar Sasha och alla hans filmer....yääääk för Borat :(

Nu ligga på soffan och vänta ut min huvudvärk....men tur i alla fall så hade jag inte hjärnhinneinflammation utan bara en ordentlig inflammation som verkar börja ge efter sakta men säkert.

Ha en bra dag allihopa!!!!


Inga kommentarer: