söndag 7 december 2008

Gruppdynamik...my ass!


Jag e smått trött på det där som kallas distansuppgift. Jag måste få den sista för i år gjord före jag somnar men när jag bara inte kommer igång. Jag hittar annat att göra hela tiden. Var ska jag springa fast inspirationen?

Ungarna har fått Guitar Hero World Tour spelet idag så de spelar gitarr i Robins rum som galna rockare men jag sitter bara framför dumburken idag eller så framför datorn.

Är det detta som kallas depression när man inte kommer i gång med nåt eller är jag bara så förbannat lat? Jag känner mej så trött hela tiden....WHY?????

Tidigare idag var vi med Pavel till nyöppnade On Off butiken i Tammisto. Vi hade så bra planer på att köpa lite billigare julklappar men dit var en lite kö idag. Vi kom faktiskt inte ens in dit och hela kön kom inte ens med på bild för min telefonkamera räckte inte till. Oh My God! Måste alla just köpa en soda stream till sina barn till julklapp idag eller måste alla tonåringar få guitar hero spelet just idag. F-N sa jag o så åkte vi hem på kaffe istället.

Nu ska jag bli effektiv pånytt....tror jag...eller kanske kokar jag kaffe o väntar på att inspisen ska komma sakta men säkert före midnatt. Tjohej!

Inga kommentarer: