lördag 20 december 2008

Jonathans ögon -,-

Well, well, well...igår blev jag bedd att gå till barnkliniken med Julle för att hans högra öga "faller" in till näsan ganska ofta.
Hans ögon var ju perfekta på barnkliniken. Han behövde inte en endaste gång korrigera sina ögon men när vi varit där mer än två timmar så var han lite trött o hungrig när vi kom hem o då föll hans öga mycket ofta igen.

KANSKE HAN ÄR ALLERGISK MOT MEJ?????

Vi blir skickade till ögonkliniken, kanske redan före julafton. Det lär inte ska vara bra att låta barns ögon skela en längre tid. Han har nu haft problem i 11 dagar idag. Han påstår att hans öga är ledset och att det är därför som han måste täcka för sitt öga när han sitter o tittar på tv eller tittar i böcker.

Hoppas nu bara att de hittar orsaken till detta mysterie snabbt så att jag inte behöver gå omkring och fundera hela tiden! Trevligt men alla problem inför julen som vanligt med mina barn.

Är det inte astma så är det något annat!

Hoppas ni andra där ute i vardagen har bättre tur än jag!

Nu ska jag in på facebooken o sen ska Robin min Häääääärliga tonåring ha datorn igen!

4 dagar kvar till julafton men endast 2 arbetsdagar o inte en endaste skoldag kvar!
Jeeeeeee!!!!

Inga kommentarer: