torsdag 18 december 2008

Jonathans julfest o en duktig kock!

Jag e så lycklig över min lilla son som kunde beté sig så bra under hela julfesten idag. Han åt pepparkakor o drack saft efteråt utan att bråka med sin mamma. Åh detta sker inte ofta för mig nuförtiden. Jag njuter.

Jonathan har under senaste veckan fått problem med sitt högra öga hemma o nu hade det börjat idag på dagis också. När han blir trött eller sitter o drömmer så åker hans högra pupill inåt näsan. Han skevar med högra ögat. Det rättar sig när man pratar med honom men hemma har det varit som mest under kvällen före läggdags o på morgonen när han vaknat.

Borde säkert gå o kolla upp hans syn o försöka hitta problemet, till någon doktor. Men jag har lite dåligt med tid nu så det får bli efter nyåret om det inte blir värre förstås.

Jag har varit så otroligt duktig nu på kvällen. Hoho, hoho hur jag har varit duktig. Jag har lagat bengalisk mat o kokat basmati riset utan att de ble grötigt. Händer inte ofta sidu sidu.

Nu o stirra på nyheterna!
Ciao!

Inga kommentarer: