torsdag 18 december 2008

Sista skoldagen för detta år!

Såhär glad är jag också att jag snart går på semester. Idag var sista skoldagen för det här året. Det var en väldigt intressant dag, men kort!

Anu var så jättepositiv idag o sivettikissa var lite ledsen o negativ. Vi hade läkemedelslära asom faktiskt är mycket roligt. Vi fick ha ett oförberett prov....och det var inte så svårt som jag trodde att det sku vara.

Det här är något som jag vill lära mej, definitivt! Tack vare vår lärare Sanna som gör det så enkelt.

Lite senare idag ska jag på Jonathans julfest...hade glömt att ladda videokameran men tur att skoldagen var kort så nu hinner jag ladda den en liten stund i alla fall. Ska bli intressant att se vad de har till program i år.

Borde nog ringa Rebecca idag o höra ifall hon lever än o hur hon mår också.

Nu tillbaka till vardagen!
Tjolihej!

Inga kommentarer: