måndag 8 december 2008

Igen en ny orsak att inte göra distansuppgiften...;))


Efter arbetet idag ville jag inget annat än bara vara i tystnad en stund o komma så långt bort från ungarnas bråk som möjligt...MEN som vanligt har jag ingen liten knut var jag kan gömma mej utan jag hamnade mitt i Robin o Rebeccas bråk och efter att jag rett ut det var det dags att koka ihop nåt att äta. Tur så hann jag på facebooken en lite stund i alla fall.

När vi alla väntade hungriga på maten så kom jag på iden att vi kunde spela BUZZ tillsammans. Ungarna var glada o nöjda o kom gärna med men om jag trodde att det skulle bli en lugn stund så tog jag så fel så. Allt var orättvist för Rebecca förstod inte alla frågor och Robin skrattade varje gång hon inte hade rätt svar osv.

Kunde inte de omtalade UFOna komma o beema mej upp snart. Hur länge ska jag orka med detta kaos. Var e gubbjäveln när han behövs?

Nå vi spelade Buzz en stund o sen måste jag kolla maten o facebooken en gång till. Robin flyttade sej till sitt rum o började spela Guitar Hero istället. Rebecca gör läxorna o jag har just hällt av makaronerna. Matdags thank god!

Älskar mina barn men ibland sku de va skönt med lite tystnad.....!
Over and out!

Inga kommentarer: