söndag 21 november 2010

Dit for den helgen :(

Nå fredagen börja med problem av Elisa viihde paketet mitt....grrrrrr!

Sen blev jag försenad till Lisas födis kaffe :(

Lördagen började jag med mitt slutarbete och sedan blev jag sängliggande efter det....grrrr.....huvudvärk från helvete kom krypande bakom knuten och jag spydde och ploppade i mej panacod för hela slanten. Sov gjorde jag hela tiden....missade Lisas braka fest och det gör mej ont :´(

Idag har jag gått omkring som ett fyllo pga min huvudvärk som inte vill ge med sej och panacod gör att jag är snurrig absolut hela tiden.

Men ungarna fick vara med om julgatans öppning fast jag aldrig trodde att jag skulle klara av det. Skönt att det är överstökat. Hoppas att nästa helg blir bättre så att vi kan fira lillajulen utan starka mediciner.

Nu adjö och njut av söndagen.
Kramar från mej!!!!

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas att nästa helg blir bättre för dej! Är du ännu annars intresserad av Wii-paketet? Om, så kan vi ta en träff vid nåt skede, eller ska jag sätta per post? Kramar i massor från mej!