tisdag 9 november 2010

Ont....ont....jävligt ont!!!!!

Då har jag varit till gymet idag igen :)

Denna gång drog vi ut så att vi var nästan 2 h där....hi hi hi!!!

Jag gjorde allt 3 gånger och det känns nog överallt just nu ;)

Jag har även hunnit dammsuga, diskat ett berg med disk och tvättat 4 tvättmaskiners innehåll idag.

Sen var jag med Lisa och inhandlade lite matvaror från CM i Nordsjö och sen hann jag ännu med barnen på middag hem till Lisas. Klockan är bara 19.15 än så än sku jag ha tid att göra mycket men nu är jag ganska trött för att orka städa något mer. :/

Imorgon har jag en ledig dag från gymet pga arbetet :( men på torsdag hinner jag bra på morgonen tidigt dit igen :D

Sen blir det en lång paus från fredagen till söndagen....hur fan ska jag kunna vänta så länge månne???? :S

Men kanske min röv inte är så sjuk bara jag håller en paus emellanåt från gymet. Mina lår töjer inte åt rätt håll just nu och rumpan är sjuk som bara den....men det är sådant där härligt ont för jag vet ju vart det kommit ifrån...hi hi hi!!! :)

Nu blir det en tv kväll för mej och mina barn och sen imorgon på jobb igen.

Ha en skön kväll allihopa!

Till avslutning åt er alla arbetande mammor:

Got a hard working woman, works hard all day long
Got a hard working woman, she works hard all the time
She's a hard working woman, I call her that gal of mine

Well, I went uptown and bought her clothes
My baby got my money, put me outdoors
She's a hard working woman
Hard working woman
Hard working woman
Hard working woman, works hard all the time

Well, I bought her clothes and I bought her hair
My baby's gone, gone away somewhere
She's a hard working woman
Hard working woman
Hard working woman
Hard working woman, works hard all the time

She works hard all day, doing the best she can

When you come home at night, she's got another man
She's a hard working woman
Hard working woman
Hard working woman
Hard working woman, works hard all the time

Well, I give her my dough to spend on the line
When it comes to loving, she's the gal of mine
She's a hard working woman
Hard working woman
Hard working woman
Hard working woman
Good loving mama, and I love her all the time


av B.B. KING

Inga kommentarer: