söndag 7 november 2010

Söndag...kan bara säga SÖNDAG!!!!

idag har då Jonathan varit ensam på sitt första barnkalas....några gånger har han frågat efter mej men i det hela gick det bra.

Jag kunde vara på besök hos arbetskollegan under tiden :)

Sen blev de kaffe hos Lisas och en lång jottran kväll....sköööööönt! :)

Men när vi kom hem så började eländet. :(

Gnällande ungar....bråk om datorerns.....bråk om tv-tittandet osv.

Alla blev hungriga före middagen som vanligt och då kom det mera gnäll....som alltid.

Men nu har jag fått mej en liten lugn stund så att jag kunde blogga en stund och sen ska jag till sängs så jag orkar till punttis imorgon och tömma hjärnan min en stund igen.

Otroligt bra terapi det här gym gående.....alla ni som har det svårt.....gå till gymet.....man får bort alla destruktiva tankar och alla perkele-saatana-helvetti tankar.....gör otroligt gott åt en må jag säga och så mår ju kroppen bra av det på köpet ;)

Nu nati nati....sov gott!!!!

Inga kommentarer: