lördag 6 november 2010

Grattis moster min!!!!

Snart ska jag starta min lördags utfärd till Karis.

Min moster firar sej med ett kalas idag och jag är bjuden så dit måste jag ju ge mej iväg med lite skumpa och annat smått och gått.

Hur kan det vara så svårt att veta vad man ska köpa en kvinna? Jag vet ju precis vad jag vill ha eller behöver.....men hon har ju allt redan...eller????

Nå jag har en gåva till henne i alla fall så det är ju det som är det viktigaste.

Min helg är ganska fullbokad för igår var jag på Grottmannen med mina arbetskollegor och imorgon ska jag köra Jonathan på sitt första utan-mamma-kalas till hans dagisvän. Men sedan är det några semesterdagar igen på måndag och tisdag. Det betyder gymmet för hela slanten.......JIPPIIIIIII!!!!!

Har jag månne blivit biten av gym-flugan? Ibland tror jag det men det kan ju inte vara så farligt......kan det????


Många varma kramar till er alla!

Måste än skriva en liten sak..........TACK GULLIGA SNÄLLA LISA FÖR ALLA DE FINA KLÄDERNA SOM DU GAV REBECCA IGÅR....DE VAR FINA OCH BLIR HELT SÄKERT VÄL ANVÄNDA ;)

Inga kommentarer: