söndag 15 februari 2009

Festandet är över!







Igår var det en livlig dag i mitt hem!



Barnens kusin firade sin 6 årsdag hos oss! Han har inte någonsin firat ett barnkalas utan alltid bara vuxna som firar honom. När jag hörde det så bara måste jag fixa till ett barnkalas för honom.



De enda bjudna var bengaliska barn från Helsingfors med sin mamma.






Pojken var så glad så. JAg bakade en fylltårta till honom och han tyckte mycket om kakan. Idag än vill han äta fyllkaka till frukost.






Han fick kläder i gåva och en minidator som är ett spel på riktigt! Hette Hot Wheels!






Min gåva får han när han äntligen flyttar till Helsingfors och jag ser vad han kommer att behöva. Kanske skrinnare eller varför inte en cykel el dyl. Måste diskutera frågan med hans mor.






Idag har jag 3 egna barn och än svägerskans 2 barn med mej. De bråkar i ett och det känns som om jag är på jobbet redan. Ljudnivån bara stiger och stiger. Svägerskan är och titta på bostad. Hon blev bluffad med första bostaden och nu börjar det bli bråttom för hon är utan lägenhet från 1.3.



Jag hoppas att hon sku lyckas bättre nu! Håll tummarna för henne allihopa!



Nu ska jag ge en sen lunch till de här skrikande ungarna och hoppas att någon skulle sova dagssömn idag så att ljudnivån skulle bli lite lägre.



Inga kommentarer: