onsdag 18 februari 2009

Jaha!

Har nu läst kompisars bloggar o har konstaterat att bättre arbets kollegor än vad jag har kan man inte få!

Bättre handledare än vad jagh ar kan man inte få!

Bättre arbetsplats än vad jag har, kan man inte få!

Tror ni att jag trivs med mitt arbete? YES, Jovisst, Kyllä perkele tottakai!

***************************************************
Nu till en annan sak!
Kan man få abstinensbesvär över att man inte fått simma på en tid....?
Kan man bli beroende av att simma?
Är jag galen?

Alltså mer galen än vanligt!

Jag har ett stort behov dagligen att komma ut o gå eller simma. Idag var vi med förskolegruppen var jag jobbar till Högholmen och jag trivdes fast det blåste kallt. Det var då jag märkte varför jag varit så orolig varje kväll o uttråkad. Jag behöver röra på mej lite mera!
Jag har fått rörelsebehov...kan man säga så? Nå nu har svenskan fått ett nytt ord...så de så!

Imorgon ska jag o städa svägerskans nya lägenhet o sen ska jag o simma.
Idag var jag ute hela dagen på jobbets vägnar o ännu på kvällen o gå en stund.

Kallt var det men gud så skönt de e att vara ute bara man klär sej bra.

Ungarna har gjort sönder mina gåstavar så nu måste jag köpa nya också men det e nåt jag gärna sku börja med...får bara ingen med mej...om inte Marion sku fastna på kroken nu när våren e på kommande????!?

Där blev det ett nytt projekt för mej!
Stavgång och simning! Ska nu int den jävla magen bli mindre snart så använder jag mej av förskäraren!

OBS! Jag har bokat en kryssning för hela min familj till den 28.2. Först läkemedelsräknings tenten o sen en kryssning på det....perfekt lördag på kommande!
Nu ska det bli en CSI: MIAMI timme före jag somnar!
Gäääääsp!

Inga kommentarer: