fredag 20 februari 2009

Goda nyheter o fartfylld dag!

Äntligen mår Sera bättre i USA. Guud vad jag blev glad när jag läste mina mejl o Ghitas blogg idag!

Vi har varit en hel del oroliga över Beccas kompis Sera men nu kan vi andas lättare äntligen!

Svägerskan flyttade idag!
Jag slutade runt kl. 15 idag o sedan var det flyttning och ihop plockning av möbler etc.

Hennes lägenhet var så smutsig men nu när jag gick på kvällen så såg den riktigt fin ut faktiskt!
Hon har en ganska stor tvåa i Östra centrum och jag tyckte om den!

Rebecca sover in fasters lägenheten inatt med kusinerna....hon är ju överlycklig på att få vänner att leka med äntligen!

Nu ska jag ta mej en till på CSI och njuta av tysnaden!
Facebooken är ju redan kollad! he he!
Imorgon måste jag o storhandla och sedan på en studträff...nästa torsdag har vi anatomi tenten o på lördagen i nästa vecka har vi läkemedelslära tenten. Mycket att göra o bara en vecka tid!

Inga kommentarer: