onsdag 11 februari 2009

Jag vill boooooooort------långt boooooort ------NU!

Jag har jobbat sent idag. Kollegiet börjar sina pga flunssan.

Jag är trött och irriterad.

Jag har prov i morgon i Folksjukdomar.......jag kan inget!!!PERKELE!

Mitt hem ser ut som avstjälpningstippen! Ingen städar men alla ser till att det ligger kläder omkring och att diskbordet svämmar över. Alla som jag bor med är allergiska för min dammsugare.

Kan man vara på sämre humör än vad jag är just nu????

Pavel har turen att han är i Mäntsälä.....annars skulle han vara kastrerad utan bedövning!

Mina barn är inte mina barn längre.....någon har bytt ut dem när jag jobbade!

JAG VILL...heter de nya barnen i mitt hem!

Det enda jag vill är att komma bort hemifrån så snabbt som möjligt just nu! Jag vill få lite glädje i mitt liv just nu! Allting är bara arbete, skola, hushåll, räkningar och ett enda elände!

Jag undrar om detta är depression eller bara en trötthet på att vara ensam och ta hand om allt.
Skolans prov har också tillfört mera än nödvändigt stress in till mitt liv just nu!

Är jag för gammal för studier??? Jag trodde inte att man kunde bli för gammal för nya saker!

Nu har jag fått kasta ut all skit som finns inuti mej på er alla stackare som orkar läsa min blogg.
Hoppas ni inte smittas!!!!!!!!!

Nu tillbaka till boken om Folksjukdomar åter igen en gång! Blääääh!

*snyft*

Inga kommentarer: