söndag 30 augusti 2015

Allt möjligt.

Vilken arbetsvecka det varit. Ho ho. Med samma energi som har plockats fram någonstans ifrån under veckan fortsatte jag städa igår här hemma.

Idag fick jag med dottern en halv dag då vi åkte till Ikea på sen lunch o planerade hur hennes rum ska se ut när det är klart. Hemma tillbaka igen ville jag bara gråta.

Hos vårt var det full kaos men nu har jag fått min balkong höst fin och mitt vardagsrum rent o snyggt o om möblerat.

Bara vi får sop flaket till vår gård så ska det bäras ut onödiga möbler så att vi kan få lite mera plats här hemma. Behöver lite luft omkring mej. Vi har för knappt om plats i vårt hem just nu.

Nästa projekt som nu blev på hälft är dotterns rum. Följande är sönernas rum. Det får  bli sist för det är det minsta rummet o det hemskaste just nu...hujedamej!!

Nu njuter jag bara av nattens månsken o min sista cigg o sedan blir det att krama dynan äntligen.

Ny dag imorgon igen gott folk. Och mera skit i knutarna att städa haha.

Godnatt...sov gott!!

Inga kommentarer: