fredag 7 augusti 2015

Sista dagarna

Vi firar de sista dagarna av min semester för denna gång med barnen.

Bio, utfärder o bara vara tillsammans. Ibland om kvällarna är vi så lata att hunden till och med ser tokig ut.

Imorgon ska vi åka till min moster o njuta av lite lande luft med barnen. Det ska bli skönt även om det har lovats regn.

Idag ska min yngsta son på moviedate med sin klasskompis (en liten söt flicka). Under tiden spenderar jag tid med min dotter i centrum. En kaffe eller så på en terass någonstans igen.

Min äldsta son ska på Weekend festivalen till Byholmen så han ser vi inte av före inatt för han går dit rakt efter jobbet.

Där spenderar han sin dag imorgon också.

Hoppas ni alla har chansen att njuta av den varma solen idag o att ni har en riktigt bra dag med era nära o kära.

Over and out från Nordsjö.

Inga kommentarer: